A FámaStore.hu webáruházának felületén süti (ún. cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat a rendszer az Ön gépén tárolja. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, azok kizárólag szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el adatkezelési nyilatkozatunkat. Megértettem
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések!

Rendeltem a weboldalukon. Mikor mehetek a csomagomért?
Amennyiben megrendelésének teljesítését személyes átvétellel kérte, úgy kérjük várja meg értesítőnket, hogy csomagját az Átvételi ponton átveheti. Az erről szóló e-mail-t várhatóan a megrendelést követő 1-2 munkanapon belül (szerzonális időszakban, pl. decemberben ez 2-3 munkanapra nőhet) küldjük.
Ha megrendelését házhozszállítással kérte, úgy csomagját a futár előreláthatólag 2-3 munkanapon belül kézbesíti az Ön által megadott címre. Kérjük vegye figyelembe, hogy szezonális időszakban (pl. Karácsony előtt) a megnövekedett rendelési állomány miatt a kézbesítési idő 3-5 munkanapra is növekedhet.
A fenti szállítási határidők a raktárkészlet alakulásának függvényében változhatnak.

Milyen fizetési módok érhetők el?
Jelenleg megrendeléseit a kézhezvételkor készpénzzel, vagy a megrendelés leadását követően bankszámláról történő előreutalással tudja kiegyenlíteni. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy előreutalás esetén a csomag összekészítésére csak a csomag ellenértékének bankszámlánkra történő megérkezését követően kerül sor.

Milyen szállítási módok érhetők el?
Megrendelését kérheti házhozszállítással, ilyenkor partnercégünk, a Fáma Futárszolgálat juttatja el Önhöz csomagját. A megrendelt termékeket átveheti személyesen is Átvételi pontunkon, melynek címe: 1184 Budapest, Akadály u 15. (bejárat a Nefelejcs u. felől). Az Átvételi pont nyitvatartási ideje: hétfőtől csütörtökig 9-16 óráig, pénteken 9-15 óráig, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon zárva.

Mennyibe kerül a kiszállítás?
A házhozszállítás az ország egész területén bruttó 690.- forint, de 30000.- forint csomagérték felett a házhozszállítás díjmentes. Túlméretes vagy túlsúlyos csomagok esetén - amennyiben erről a termék adatlapján tájékoztatjuk a vásárlókat - a szállítási díj egyedileg kerül meghatározásra, a termékadatlapon feltüntetettek szerint.

Tudok-e fizetni bankkártyával?
Weboldalunkon jelenleg nincs lehetőség a bankkártyás fizetésre, kizárólag készpénzzel vagy banki átutalással tud fizetni.

Banki átutalással fizetek. Hova utaljam a csomag értékét?
Amennyiben fizetési módnak a banki átutalást választja, kérjük a megrendelés végösszegét (mely tartalmazza az esetlegesen felmerülő szállítási költséget is) utalja át a következő bankszámlaszámra:
Kedvezményezett neve: Fáma Global Kft
Bankszámla szám:  K&H Bank: 10400188-50526780-80571008 (IBAN: HU19 1040 0188 5052 6780 8057 1008, BIC azonosító: OKHBHUHB)

A megjegyzés rovatba kérjük írja be a megrendelő nevét, és megrendelésének számát, melyet az e-mailben kapott visszaigazoláson talál.
Amint az összeg bankszámlánkra beérkezik, azonnal megkezdjük a csomag összekészítését és postázását.

Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?
A FámaStore.hu weboldalon található termékek vagy saját saját, vagy partnereink raktárában elérhetők. A saját raktárunkban készleten lévő termékek esetében megrendelését akár már másnap átveheti. A partnereink raktárából elérhető termékeket a megrendeléstől számított 2-5 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak, amihez hozzáadódik a futárcégeknél a kézbesítés átfutási ideje, mely további 1-2 munkanap. Így általában csomagja a megrendelést követő 2-6 munkanappal érkezik meg Önhöz.

Szezonidőszak alatt (pl. karácsony, húsvét előtt) a megrendelések teljesítése 3-5 munkanapra is megnövekedhet, emiatt kérjük szíves türelmüket és megértésüket!
A készletek percenként változhatnak, így előfordulhat, hogy egy terméket a megrendelés pillanatában még elérhetőnek mutatott a rendszer, de az időközben elfogyott. Ilyenkor ügyfélszolgálatunk minden esetben felveszi Önnel a kapcsolatot, és egyeztet a megrendelésével kapcsolatban.

Sérülten kaptam meg a csomagomat. Mi a teendőm?
Kérjük, hogy csomagját átvételkor ellenőrizze, hogy a csomagolás és a termék sértetlen, a megrendelt termékek és tartozékaik hiánytalanul megvannak. Amennyiben bármilyen problémát tapasztal, azt az átadóval (futár) jegyzőkönyvben rögzíteni kell, mert csak így tudjuk ganantálni a reklamáció megnyugtató kezelését.
Amennyiben a csomag hiányos vagy sérült, MINDEN ESETBEN vegyenek fel a futárral jegyzőkönyvet, mely tartalmazza a sérülés leírását, a hiányzó alkotóelemek felsorolását, és minden olyan tényt, ami a problémát a lehető legrészletesebben leírja. A futár jelenlétében a problémás csomagról készült fotó szintén a gyors ügymenetet segítheti.
Ezt követően a jegyzőkönyv Önnél maradó példányát a gyors ügyintézés érdekében haladéktalanul juttassa el hozzánk beszkennelve e-mail-en vagy postai levélküldeményként. (A postázási problémák elkerülése érdekében javasoljuk, hogy postai levelét regisztrálva, ajánlva adja fel, így a levél elveszésének esélye minimálisra csökkenthető).
Az így jelzett problémák feldolgozását azonnal elkezdjük, és 3 munkanapon belül értesítjük Önt a megoldási lehetőségekről, mely a probléma jellegétől függően csere vagy visszavétel.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az átvételkor nem ellenőrzött csomagokért, és az átvételkor nem jelzett sérülésekért alap esetben nem tudjuk vállalni a felelősséget, mert a hiba, sérülés okozoja nem bizonyítható.

Kérjük, hogy csomagját az átvételt követően azonnal vizsgálja meg, hogy a csomagolásban található termék megfelelően működik-e, nem sérült vagy hiányos. Ezzel kapcsolatos észrevételt az átvételt követően fél órán belül tudunk fogadni, és azt megnyugtatóan rendezni. Az ennél később jelzett észrevételek esetében a probléma okát nem minden esetben tudjuk kideríteni.

Az átvételt követően keletkezett sérülésekért, hibákért felelősséget nem tudunk vállalni!

Kérdésem lenne, hogyan vehetem fel a Webáruházzal a kapcsolatot?
Amennyiben az oldal használatával, az áruházban elérhető temrékekkel vagy megrendeléssel kapcsoaltban bármilyen kérdése felmerülne, az alábbi elérhetőségeinken veheti fel velünk a kapcsolatot:

E-mail: ugyfelszolgalat@famastore.hu
Telefon: +36-20/51 44 928

Hogyan tudok rendelni az oldalon?
A rendelés menete:

FámaStore.hu weboldalon az oldal tetején található kategóriákra kattintva tud böngészni. Ha konkrét terméket keres, kérjük használja a jobb felső sarokban lévő "Keresés" funkciót.
A kiválasztott termékeket a termékek mellett található "Kosárba rakom" gombra vagy a kosár ikonra kattintva tudja behelyezni virtuális bevásárló kosarába. Amennyiben egy termékből többet szeretne rendelni, ezt megteheti, ha a mennyiség mezőbe beírja a kívánt mennyiséget. Amennyiben vásárlását befejezte, kérjük fáradjon a pénztárhoz a "Tovább a pénztárhoz" gombra kattintva. Ekkor megkezdődik a megrendelés véglegesítése.
Ha korábban már regisztrált webáruházunkban, kérjük jelentkezzen be, így a megrendelés gyorsan véglegesíthető. Természetesen megrendelését leadhatja bejelentkezés, regisztráció nélkül is.
A rendelés lezárásához kérjük adja meg a teljesítéshez szükséges adatokat: név, cím, e-mail cím, telefonszám. Amennyiben regisztrált vásárlóként bejelentkezett, úgy ezek az adatok már szerepelnek, így Önnek csak ellenőriznie kell azokat. Az adatok megadása, ellenőrzése után kattintson a "Tovább" gombra, és kérjük válassza ki a kívánt szállítási módot, majd ismét a "Tovább" gombra kattintva a fizetési módot.
Újra a "Tovább" gombra kattintva kérjük még egyszer ellenőrizze adait, melyeket szükség esetén meg tud változtatni. Rendelését a hatályos jogszabályok értelmében csak akkor tudjuk fogadni, ha Ön elfogadja az áruház Általános Szerződési Feltételeit, melyet a rendelés véglegesítésekor a "Megrendelés" gomb mellett található négyzetre kattinva (kipipálva) tud. Szintén törvényi kötelezettség, hogy feltüntessük: megrendelésével Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik - azaz a megrendelt csomagot a választott fizetési mód alapján ki kell majd fizetnie.

Amennyiben minden szükséges mező kitöltésre került, a rendszerünk befogadta rendelését, erről egy "Köszönő" üzenettel tájékoztatja Önt. Megrendeléséről a rendszer egy e-mail-t is küld Önnek a megadott e-mail címre.

Ezt követően munkatársaink megkezdik a megrendelés feldolgozását. Amennyiben a megrendelés teljesíthető, egy e-mail-t küldünk Önnek, majd megkezdjük a csomag összekészítését. Ha a megrendelés valamilyen oknál fogva nem teljesíthető, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk a lehetőségekről.

A csomag összekészítését követően újabb e-mail-ben értesítjük a várható szállítás időpontjáról vagy arról az időpontról, melyet követően csomagját Átvevő pontunkon átveheti.

Kérjük, hogy átvételkor minden esetben alaposan vizsgálja meg csomagját, annak sértetlenségét, és amennyiben hiányosságot, sérülést észlel, jelezze ezt a futárnak, és vegyenek fel jegyzőkönyvet.

Facebook doboz